Flummiga sommarfester. Tydligen.

(Vadfan har hänt med textjäveln? Inte meningen det ska se ut såhär)

Jasså aha okej. Ja då hörs vi ja hej.

Denna blogg följer inga regler. I stort sett är det ingen blogg, bara massa osammanhängande texter i ett snurrande sammelsurium ute i universum blabla.

För att blidka vissa personer kommer här en fullständig redovisning om en lördag i våra liv. Mest troligt var det förra lördagen.

Ringa Luleå Taxi som vanligt, ringa och meddela värdinnan att jag kommer en viss tid men att det givetvis blir 10min senare. Denna gång för att jag blev tvingad att inhanda cigg. Hu jag som inte ens röker. Kassörskorna inne i K-baren visade dock förståelse när jag rabblade upp alla paket som fanns och inte fanns som jag kunde tänkas vilja ha. Blev en Marlboro light menthol extra long hard jag köpte tror jag. Diva som skulle ha rökat gillade då dem...

Alltså när man kommer till Strandhuset är det som ett stort jävla studenthem, alla känner alla i korridorerna och det är ett satans spring emellan lägenheterna. Samma sak nu. Får jag låna 1dl sprit? Får jag låna ett spagetthi (inte spagetthi, utan ETT spagetthi) Får jag låna ett sockerkorn? Okej nu överdrev jag men det är så studenter är som lever i korridorer.

Kul som fan dock att vi, jag och Diva sprang över till Mange (surgubben) och boysen och fjantade på. Sen kom de över till våran förförfest som var den bästa. Mycket snack där, myyycket roligt snack. Spotify hela tiden och det är tur vi har likadan musiksmak. Hehe fast klart det när jag matar vissa med good music.



Här var vi tydligen i en ishall och inmundigade lite vin... Jaja det var väl i baren på Färjan då.

Sen har jag för mig att vi åkte in till Niklas och Matti inne vid Bergnäsbron, Bryggeriet eller någonstans därikring. Folk som attans därinne. Det visade sig att jag och Matti varit grannar på Ölnäset för inte så längesedan. Kul. Kul fest. Jag höll mig mest vid killen som hade hand om bålen. Efter ett tag kom mannen Marcus dit. Så då barrikaderade vi oss på balkongen ett tag och lollade på med det man gör på fester.

Nu börjar minnet svika men det var endel folk på festen som vi känner sen tidigare. Orkar inte rabbla upp alla, men massvis.

Senare när vi drog in till Färjan har jag glömt bort alla vi träffade på vägen dit. Ledsen, men det jag inte kommer ihåg har aldrig hänt.



En kväll på teatern. Vi kollade in Romeo & Julia och Dostojevskijs samlade verk.

Färjan. Skoj som satan men kommer inte ihåg några detaljer. Enda som minnes är att vi mötte mycket folk och inget mer minnes. Det som inte kommes ihåg har aldrig hänt. Enda jag har något minne av var att jag blev arg när Nicke lurade i mig vatten istället för booze. Haha.

Ärligt kommer inte ihåg något mer.

Kommentarer
Postat av: Diva

ja det är inte lätt när du har minne som mina 93-åringar! du kanske borde börja föra videoblogg utifrån färjan, då har man bevis på aaallt... eller neej, kanske inte det. det hade inte känts safe.

tror dock att det finnes fler bilder från denna kväll, men dom är nog på villovägar...

fortsätt mata mig med med music! är addicted to my dear spotify... ;)

2009-06-20 @ 17:15:22
Postat av: Severin

DU är 93 år. Jag är ung fortfarande. Tror inte att vi ska fånga dina sandaler på bild. Jag sa SANDALER! Hörde du mig? Haha. Kostar spotify pengar? Fattar inget...

2009-06-21 @ 15:28:39
URL: http://hitmanseverins.blogg.se/
Postat av: Diva

det kostar alltså 99:-/månad, om man inte har ryssversionen som vi har... den finns att hämta på www.russianversionforhoes.com

2009-06-21 @ 19:37:00
Postat av: Severin

Haha jag dör! Var in och glottade men hittade ingen ryssversion där, däremot en elak torsk som inte ville dela med sig av sina varor...

2009-06-23 @ 12:31:00
URL: http://hitmanseverins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0