En kort lördag.

He var som kul gårdagen. Jag skulle bara sitta hemma och lira ps3 med mig själv. Men nejnej det skulle jag tydligen inte. (har kommit långt som fan i Saints Row 2. Vadfan jag mena jag måste fortsätta och plocka procent. Det är ju viktigt)

När Nea och Lisa ringer är det bara hasta iväg och skynda skynda dit de är. I detta fall Allstar. Det är bara att lyda.

Att vara med de små nissarna inne på krogen är kul. De blir fullare, mer full och sen fullast. Jag gillar att se sådant. Deras nya intresse är att spela bort pengar på blackjack. Lisa är som vanligt bortskämd så jag och Nea får mata henne med pengar. Haha.

Träffade också på Anna en sväng. Jättekul, den korta stund det varade innan hon blev bortdragen därifrån. Man får tydligen inte samtala med dåliga killar. Inte någon längre stund i alla fall.

Stötte på coola gänget just när de skulle lämna färjan, och vi skulle in. Diva, Nicke och alla andra. Hade önskat de kunde vara kvar en stund men de skulle prompt in till MAX och flotta. Så mycket för den sommardeffen höhö. Höhö. Höhö. Höhö.

Det var en jävligt härlig kväll överlag. Längesen man såg de små lökarna. Kändes precis som förr. Vi hade så kul man bara kan ha under en kväll. Hoppas som fan det kan ske lite mer under sommaren.

Vi avslutade kvällen på MAX drive in efter vi åkt runt halva city i taxi på jakt efter Mcdonalds burgare (inte min ide)

Se så bra en kväll med bara ps3 kan avslutas. Mer sånt. Dock så har vi ju hela sommaren på oss att utöva dessa aktiviteter på.

Nu går vi och lägger oss puss&kram! Kjamis.

Kommentarer
Postat av: Diva

ja men du är ju tydligen en dålig kille, klart man inte får stanna och bli influerad av ditt skitsnack... eller hur var det nu EGENTLIGEN..?

nåja, bara VI vet är det som är viktigt.

kul kväll iaf. vi ska styra ihop nån riktigt fet kväll hemma hos dig, och elda upp nån balkong och spela och basa, med dom små lökarna OXÅ.

2009-06-21 @ 19:35:02
Postat av: Severin

Jafan eeeen riktig lökkväll! Vi kan ju köpa lite hårda lökar att stoppa på grillen också, dina favoriter höhö ;)Ska bara jobba klart den här veckan så kan vi göra en massa skoj hela tiden. Sen slutar du misshandla min balkong.

2009-06-23 @ 12:28:52
URL: http://hitmanseverins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0