En afton som inte blev så vanlig som den troddes.

Haha. Haha. Haha. Haaaah.

Världens roligaste kväll. Jag må se ut som världens suraste kille. Hård och arg. Men i grund och botten kanske jag inte är det. Jag ser bara ut som det tydligen.

Inte mitt fel, men mitt ansiktsdrag ser väldigt aggresivt ut.

Jag är inte arg.



Gillar denna bild. Visar en fjolla i dess rätta jag. Min bästa vän.



Jag kan inte rå för att jag ser så satans grym ut i nyllet nuförtiden. Men lyssna nu på detta:

Rolig fest på Timmermansgatan 50. Taxichaffis hittade ej dit. Tog 1 år innan hann ens hade satt på sin jävla GPS. Som var hans nya leksak. Som han inte behärskade.

Tomas på festen hade jävligt roligt åt det, eftersom han och hans far har kört taxi sen -20 talet tydligen. Givetvis 10000.
Kände som vanligt ingen på festen som har varit det vanliga sen ett par helger tillbak. Tur man kände Miffa Marianne iaf.

Kan fan inte rå för att jag nuförtiden ser så arg och vrång ut. Tydligen så hjälper det en massa när man är på detta viset. Jag är bara som jag är och om någon har problem med det så har de förhudligen redan märkt det.

Höhö! Träffade på Eric Granqvist på Färjan. Nu arbetar han som målvaktstränare åt Färjestad och har tränat upp monstret Jonas till att bli den bästa målvakten i Elitserien. Vad fan är det om.

Kommer ihåg när jag och Eric lallade runt på F21. Han var 23 och min handledare och jag var 14. Jag lökade som fan och satt mest i vårat lilla arbetsrum och drack pulver. (utan vatten givetvis). Tränade med de andra lumparna och var allmänt dryg. Kul som fan att se honom igår iaf och se hur bra det gått för honom. Han sa han kom ihåg mig också från tiden från F21 och jag måste nog tro honom, mest kända och bästa målvaktstränaren i Sverige som han är.

Han och Fredrik kommer göra Sveriges och förhoppningsvis Luleås målvakter till de bästa vi skådat.






Vadfan ska jag skriva nu om? 75% reduceras från denna blogg så att ja, kan nog inte skriva så mycket mer. Vi får höras om jag kommer på något mer oviktigt. Puss.

(Hasse jag hörde du läste denna blogg, eller? Ju mer vi ses desto mer kommer det att stå om dig här håhå. Kul att se dig igår iaf puss&kram)

Kommentarer
Postat av: Diva

ja man kan nästan tro att du har satt nåt i vrångstrupen ibland...

jag gillar oxå den bilden, ser ut som en äkta nisse!

2009-06-28 @ 11:16:23
Postat av: Severin

Du är en riktig nisse hihi fniss. Känns som jag måste skriva ett till inlägg faktiskt om allt annat som faktiskt hände. Jag är inte sur, jag är bara bitter. HAHA!

2009-06-28 @ 15:49:57
URL: http://hitmanseverins.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.dobermannklubben.com/faq/kopa_dobermann.htm

läs nu här så du lär dig nåt :) så kollar vi i veckan.

2009-06-28 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0