Lite vina&basa. Lite annat trams.

Såhär kan det se ut en grillafton hemma hos mig.



Allt grönt och tjafs är inte mitt.

Passa på att checka in tändaren till vänster. Den har legat ute i vind och kyla, sommar som höst, en 2-3 år. Den fungerar lika bra fortfarande. Dess motiv är på Manhattan. Ni vet skyskrapor och sådant. Bra tändare, kostade kanske 10kr.

Mitt specialrecept är ju grilla Kyckling med en touch utav kinesisk soya, rosmarin och pyttelite salt. Kom till grillen på Ölnäset så ska ni få smaka. Kan laga mat om jag vill. Om det handlar om grill vill säga.



Sitter och väntar på grilljäveln. Tog exakt 37min. Ena sidan. Jag skojar inte.

Har också hunnit med en släktträff uti Västerbotten (fiendeland för mig). Trevligt. Säkert över 100 pers där. Visade sig att en gosse som var där har jobbat på Max drive in. Inte undra på man kände igen honom.

Jag borde fan uppdatera oftare, för ju längre tiden går desto mer hinner jag glömma bort. Vet att Diva är arg som ett ägg över det. Haha! Mycket händer ju. Alltsomoftast.

Under en grillafton hinns det med mycket. Förutom att vina&basa hinner vi med att spela ps3 en massa under tiden det grillas. Härnedan visas hur det ser ut när vissa spelar.



Diva spelar.



Diva kraschar.

Har också hunnit med Färjan ett par gånger, har dock inte så mycket info därifrån, för jag har glömt bort. Men nästa gång vi hörs så har jag förmodligen skrivit ner allt precis efteråt  det hände, så då får ni en detaljerad beskrivning av allt vill säga.

Mer info dyker upp om ett par månader.

Kommentarer
Postat av: Diva

nej nej, den nedre bilden är ju från när DU kraschar! för JAG tog bilden.. så pass mycket minne har jag kvar.

vart heelt förvånad när jag såg att du faktiskt uppdaterat bloggen! a fukkin miracle. får se nu vad det blir på onsdag, då ska vi sänka nån. ALLA.

2009-07-13 @ 11:38:53
Postat av: Severin

Jasså var det SÅ det var... Har jag inget minne av. Haha! Ja jag får väl göra en insats då och då och försöka skriva lite trams och tjafs här, väldigt seriös blogg här duvet. Tror fan det blir bra på onsdag. Alla verkar då vilja flamsa runt liiite ;)

2009-07-13 @ 18:39:14
URL: http://hitmanseverins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0