Kort inlägg innan city.

Mycket har hänt på senaste.

Det roligaste var när vi åkte till Jullan för en surströmmingsafton.

Det är så satans kul att anordna en afton på Bergviken med alla ingredienser. Liksom potatis (men ingen ville ha min färskpotatis vadfan, gräddfil, strömming, tunnbröd, och allt annat som man ska ha vid en lyckad afton och en full liten Linn).



Tre surströmmingar.

Vad fan har med hunnits med? Hinner inte med allt. Jag och Diva hade världens roligaste grillkväll på min balkong. Eldgrillade kyckling så ena sidan fick 37min och den andra ca 12. Men det var det godaste vi ätit på kanske, ja hela livet. God som satan.

Har fan inte hunnit uppgradera denna sk blogg så allt kommer i efterhand tyvärr. Men jag kan meddela det har varit gode skoj när det hänt. In real time liksom.

Blabla blablalb.

Jag har skjutit pistol och revolver med Rogga. Handlade om .22 och givetvis 9mm som återkommer i alla filmer. .38special som handlade om revolver och den väldligt vanliga 357 magnum. Nästan hårdaste av alla revolvers som finns.

Kul som fan. Jag är tydligen en revolverman. (den lite hårdare typen av vapen)

Lets go out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0