Bara en vanlig vardag liksom.

Haha.

Det var såhär en sådan kväll skall avnjutas.

Ingen förstår nog hur viktigt det är för mig att kunna umgås med Diva och Nea på EN och samma gång. Så härligt eftersom alla har samma sorts humor.

Dessa två kvinnor hetsar som fan så jag hinner inte med. En är nog, men när båda är i samma rum så blir det bara så galet hela tiden. Jag gillar när det hetsas på mig haha.



Här åker någon på spö tydligen.

Har inte just nu någon bild på alla bravader, kommer nog senare för jag kommer ihåg det togs en massa bilder. Vad som hände under kvällen var massvis med ps3, vin och allmänt slams.

Senare givetvis Färjan där man träffar på folk till höger och vänster, gå en meter du träffar någon gå en meter du träffar en till du känner. Nu är jag lite skakis från gårdagen så det blir ett kort inlägg detta. Får se om man orkar vara en duktig skribent till helgen och skriva lite mer kanske. Kanske sa jag.

Bilder kommer så småningom tror jag. En massa bilder knäpptes och som vanligt ser jag ut som "hej kom och hjälp mig" men det är inget jag bryr mig om nuförtiden.



Vet som inte. Jag och Nicke iaf.

Nu blev jag trött. Så orkar inte skriva så mycket mer för tillfället. Men det är alltid så satans kul på Färjan. Händer alltid grejer där.

Kommentarer
Postat av: Diva

detta var en mycket trevlig afton som det har väntats på i mången år! ska göras om snarast.

ska hetsa sönder dig då din jävel... skoja bara.

2009-07-18 @ 11:14:45
Postat av: Severin

Helt korrekt, man blir ju som helt sentimentaaaal haha. Du skoja inte. Vet jag att du inte gör. Det är så roligt när du gör det. HAHA!

2009-07-19 @ 14:32:24
URL: http://hitmanseverins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0